Narodni muzej u Beogradu u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja, Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, Turističkim organizacijama Beograda i Srbije, Er Srbijom i najvećim medijskim kućama sa nacionalnom frekvencijom počinje kampanju za promociju naše kuće, kako u zemlji, tako i u inostranstvu.
Kampanja je planirana u više faza, a prva počinje danas i to preko društvene mreže Instagram, u saradnji sa našim nacionalnim avioprevoznikom Er Srbijom, uz zahvalnost na podršci koju nam pružaju.
Kampanja #jasamumuzeju ima za cilj da pozove pre svega mlade ljude, ali i sve ostale, da posete Narodni muzej, izaberu omiljeni eksponat i pored njega se fotografišu. Ideja je da Muzej približimo svima i da ono postane mesto okupljanja i edukacije mladih naraštaja.
Za učešće u kampanji #jasamumuzeju potrebno je da se fotografišete u Narodnom muzeju Srbije, postavite svoju fotografiju na vašem Instagram nalogu sa #jasamumuzeju uz lokaciju Narodni muzej, zapratite i označite naš nalog @narodnimuzej.
Akcija traje od danas do 1.decembra, a autor slike koja na kraju bude imala najviše lajkova dobiće na poklon od Er Srbije dve povratne avionske karte za Pariz. Dakle, iz Narodnog muzeja u Beogradu direktno u Luvr.
Pozivamo sve da posete Narodni muzej u potrazi za svojim omiljenim eksponatom!
PROPOZICIJE NAGRADNOG KONKURSA
Priređivač nagradnog konkursa
- Priređivač nagradnog konkursa je Narodni muzej u Beogradu, Trg Republike br.1 Matični broj: 07023677, PIB 101514832
Pravo učestvovanja
- Pravo učešća imaju svi registrovani korisnici Instagram mreže, kako u Srbiji, tako i u inostranstvu, bez teritorijalnog i starosnog ograničenja.
- Zaposleni u Narodnom muzeju, ili firmama i agencijama angažovanim od strane Narodnog muzeja, članovi njihovih porodica kao i bilo koja druga osoba koja je učestovala u pripremi ovog konkursa imaju mogućnost učestvovanja, ali ne polažu pravo na osvajanje nagrade.
Trajanje konkursa
- Nagradni konkurs traje od 23.09.2019. zaključno sa 01.12.2019. u 23.59 časova.
Način učestvovanja
- Fotografija mora biti objavljena na Instagram nalogu učesnika na konkursu.
- Fotografija koja se prijavljuje na konkurs mora biti snimljena u Narodnom muzeju.
- Fotografija mora biti snimljena ispred nekog od izloženih dela iz kolekcije Narodnog muzeja.
- Na fotografiji se mora videti ili vlasnik Instagram profila ili druge osobe koje su dale svoju saglasnost za učestvovanje u ovom nagradnom konkursu.
- Jedan takmičar može objaviti više fotografija.
- Sve fotografije moraju biti označene sa #jasamumuzeju.
- Svi takmičari moraju da označe lokaciju Narodni muzej.
- Svi takmičari moraju da zaprate Instagram nalog Narodnog muzeja @narodnimuzej.
Diskvalifikacija
- Organizator zadržava pravo da diskvalifikuje tj. ne prihvati fotografije:
- koje na bilo koji način nisu u skladu sa gore navedenim propozicijama konkursa
- koje su prijavljene/objavljene bez saglasnosti osobe/a koje se nalaze na fotografiji ili autora fotografije
- koje sadrže uvredljiv ili vulgaran sadržaj
- koje na bilo koji način izražavaju ili podstiču versku, nacionalnu ili rasnu netrpeljivost, odnosno izražavaju politička uverenja
- koje su na bilo način koji u suprotnosti sa prinudnim propisima, javnim poretkom ili dobrim običajima.
Organizator će diskvalifikovati i prijave koje dolaze sa lažnih, neproverljivih profila. Pod lažnim profilima će se smatrati svi profili za koje postoji razumna sumnja da su kreirani isključivo u svrhe varanja i povećanja broja lajkova od strane iste osobe.
Izbor pobednika
- Pobednik konkursa je autor fotografije koja ima najviše lajkova u trenutku završetka konkursa.
- Pobednik će biti kontaktiran u roku ne dužem od dva (2) dana od dana završetka konkursa.
- Pobednik će biti kontaktiran direktnom porukom preko Instagrama.
- Ukoliko pobednik ne odgovori u roku od 48 sati na poruku o dodeli nagrade – Organizator će izabrati prvog sledećeg takmičara sa rang liste po broju lajkova. Procedura će se ponoviti sve dok kontaktirani dobitnik ne odgovori u naznačenom roku.
- Ime i fotografija pobednika će u roku od sedam dana od trenutka izbora biti objavljeni na
- sajtu Narodnog muzeja narodnimuzej.rs
- Instagram profilu Narodnog muzeja @narodnimuzej
- Facebook profilu Narodnog muzeja @narodnimuzej
- U slučaju da dve ili više prijava imaju isti broj lajkova u trenutku zatvaranja konkursa, pobednik će biti izabran putem izbora između isto plasiranih prijava upotrebom platforme random.com.
NAGRADA
- Na nagradnom konkursu #jasamumuzeju biće proglašen jedan (1) dobitnik.
- Nagrada za jednog dobitnika su dve povratne avionske karte za Pariz od strane partnera u realizaciji konkursa, kompanije ER Srbija
- Nagradu je moguće iskoristiti u periodu od 10. januara 2020. godine do 31. oktobra 2020. godine
- Nagrada ne može biti preneta na drugo lice
SAGLASNOST
- Učešćem u ovom nagradnom konkursu, učesnici su saglasni da se, ukoliko postanu dobitnici nagrade, njihovi lični podaci kao i podaci saputnika sa kojim će putovati u Pariz, kao što su ime, prezime, mesto prebivališta i/ili boravišta, broj ličnog dokumenta, ili drugi podaci mogu koristiti samo u svrhu ispunjenja obaveza Organizatora ovog konkursa, kontaktiranja dobitnika i dostavljanja osvojene nagrade.
- Nakon toga svi podaci izuzev imena i prezimena dobitnika biće izbrisani sa svih nosača podataka.
- Dobitnik nagrade ovim takođe daje saglasnost da se njegove/njene fotografije i/ili video snimci mogu koristiti u svrhu svih promotivnih aktivnosti Narodnog muzeja u Beogradu, objavljivanja rezultata u javnosti, kako na društvenim mrežama i sajtu Narodnog muzeja tako i u drugim digitalnim, elektronskim ili štampanim medijima.
ODRICANjE ORGANIZATORA I UČESNIKA
Ukoliko ne bude bilo moguće stupiti u kontakt sa dobitnikom nagrade, Organizator ne snosi nikakvu odgovornost. Dobitnik nagrade dužan je da sarađuje sa Organizatorom kako bi mu se nagrada uručila. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost ukoliko Dobitnik iz bilo kog razloga ne ispuni svoje obaveze u smislu ove saradnje ili ukoliko iz bilo kog razloga nije u mogućnosti da iskoristi svoju nagradu.
Organizator ne snosi odogovornost zbog kašnjenja nastalih zbog funkcionisanja društvenih mreža ili servera na kome je smešten vebsajt muzeja.
Prihvatanjem uslova učesnik konkursa prima na znanje da sadržaj, mogućnost, brzina prenosa poruka, podataka i odgovora zavisi od tehničkih mogućnosti pružaoca internet usluge, te zbog toga na ove elemente može nepovoljno uticati opterećenost mreže i drugi faktori, koji su izvan kontrole Organizatora, kao što su (ne i isključivo) zagušenost mreže, pokrivenost, greške u vezi kao i održavanje sigurne veze na mreži.