Narodni muzej u Beogradu u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja, Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, Turističkim organizacijama Beograda i Srbije, Er Srbijom i najvećim medijskim kućama sa nacionalnom frekvencijom počinje kampanju za promociju naše kuće, kako u zemlji, tako i u inostranstvu.

Kampanja je planirana u više faza, a prva počinje danas i to preko društvene mreže Instagram, u saradnji sa našim nacionalnim avioprevoznikom Er Srbijom, uz zahvalnost na podršci koju nam pružaju.

Kampanja #jasamumuzeju ima za cilj da pozove pre svega mlade ljude, ali i sve ostale, da posete Narodni muzej, izaberu omiljeni eksponat i pored njega se fotografišu. Ideja je da Muzej približimo svima i da ono postane mesto okupljanja i edukacije mladih naraštaja.

Za učešće u kampanji #jasamumuzeju potrebno je da se fotografišete u Narodnom muzeju Srbije, postavite svoju fotografiju na vašem Instagram nalogu sa #jasamumuzeju uz lokaciju Narodni muzej, zapratite i označite naš nalog @narodnimuzej.

Akcija traje od danas do 1.decembra, a autor slike koja na kraju bude imala najviše lajkova dobiće na poklon od Er Srbije dve povratne avionske karte za Pariz. Dakle, iz Narodnog muzeja u Beogradu direktno u Luvr.

Pozivamo sve da posete Narodni muzej u potrazi za svojim omiljenim eksponatom!

 

PROPOZICIJE NAGRADNOG KONKURSA

 

Priređivač nagradnog konkursa

Pravo učestvovanja

 

Trajanje konkursa

 

Način učestvovanja

Diskvalifikacija

Organizator će diskvalifikovati i prijave koje dolaze sa lažnih, neproverljivih profila. Pod lažnim profilima će se smatrati svi profili za koje postoji razumna sumnja da su kreirani isključivo u svrhe varanja i povećanja broja lajkova od strane iste osobe.

Izbor pobednika

NAGRADA

SAGLASNOST 

ODRICANjE ORGANIZATORA I UČESNIKA 

Ukoliko ne bude bilo moguće stupiti u kontakt sa dobitnikom nagrade, Organizator ne snosi nikakvu odgovornost. Dobitnik nagrade dužan je da sarađuje sa Organizatorom kako bi mu se nagrada uručila. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost ukoliko Dobitnik iz bilo kog razloga ne ispuni svoje obaveze u smislu ove saradnje ili ukoliko iz bilo kog razloga nije u mogućnosti da iskoristi svoju nagradu.

Organizator ne snosi odogovornost zbog kašnjenja nastalih zbog funkcionisanja društvenih mreža ili servera na kome je smešten vebsajt muzeja.

Prihvatanjem uslova učesnik konkursa prima na znanje da sadržaj, mogućnost, brzina prenosa poruka, podataka i odgovora zavisi od tehničkih mogućnosti pružaoca internet usluge, te zbog toga na ove elemente može nepovoljno uticati opterećenost mreže i drugi faktori, koji su izvan kontrole Organizatora, kao što su (ne i isključivo) zagušenost mreže, pokrivenost, greške u vezi kao i održavanje sigurne veze na mreži.